55 Kişi Online

CLoSe

Aşk kelime değil bir cümledir kurmak içinse özneyle yüklem değil yürek gerekir.

CLoSe

Ağlanacak halimize gülüyoruz der kızarlar. Oda bir şey mi? Ben ölünecek halime yaşıyorum.

CLoSe

Zenginler Bodrumda Garibanlar Nezarette tatil yapar

Yaren

Bazı insanlar ,Bazı insanlara hediyedir..

CLoSe

Kendini Size En doğrucu insan olarak tanıtanlar.. Dünyanın En büyük yalancılarıdır.

CLoSe

Farkına vardığın herşey..Farkettiğinde Acı veriyorsa..Onu FArketmemiş KAYBETMİŞSİNDİR..

TurkiyePanel

TurkiyePanel 2020 Mobil Sohbet Panelimiz Aktif.

TurkiyePanel

TurkiyePanel İnternet Teknolojileri Kaliteli Çözümler Sunar.

  • Kendini Çok büyük Gören Site Sahipleri

                    Merhaba arkadaşlar aslında blog yazmak için biraz düşündüm ve bir kaç siteyi ziyaret ettim ve gördümki ordaki blog yazılarında ücretsiz diye yazmışlar ama hepimizin bildiği bir gerçek var online user sayısı fazla olan bir çok sitede odayı yada görevi verirken para talep etmeleri. Utanmadan sıkılmadan ücretsiz diyede yazabiliyorlar bu insanlara inanın çok sasırtıyor sonrada sorsan derlerki userden para almıyoruz misafirden para almıyoruz. Yaa bide alsaydınız o zaman bakalım o kandırdığınız insanlar sitenize gelirmiydi. Sizleri şöyle biraz bilgilendireyim arkadaşlar seslichat siteleri açıldığında bir maliyeti olan bir şeydir örneğin bir site açıyorsunuz yıllık domain ücreti ile başlar sonra panelciye gidersiniz sitenizi yaptırmak için panelciye bir ücret ödersiniz sonra o sizden aylık oda parası alır oda sayısına göre maliyeti değişir. Bu yüzden bazı site sahipleri bu parayı toparlamak için görevi ve odaları kiraya vermek sureti ile sizden para talep eder.

                                                  TAMAMEN ÜCRETSİZ SİTE VARMI ?

                    Tabiiki var örneğin aslında bilindikten çok oda sayısı az maliyeti düşük olan site sahipleri yada kendisi zorlanmadan ödeyen odaları olan site sahipleri sizden para asla talep etmez. Bunun için size şu site iyi bu site kötü demem ama zamanında bir siteye girdiğinizde site sahipleri aynı bu durumu bir gelir kapısına cevirip evini geçindirdiklerini söylesem abartmış olmam araba alan ev alan insanları gördük. Elbette emek vermişler almışlar buna zaten bir sözüm yok ama insanları ücretsiz diyerek kandırarak bunuda sitenizin blog kısmına yazarak yalan söyleyerek yazmayın birde şöyle yazmışlar bir site sahibi işte bir çok girişi olan site güvenilmez sitedir oda sayısı az olanlar güvenilmez diyede yazan var. Yaa Arkadaş adamın gücü yada user sayısı ona yetmiş bari dolandırcılık yapmayın başlarını karalamayın siteler zamanlar büyür ve bunun olması içinde userin sizin sitenizi tercih etmesi yeterli olur bazı erkekler sitede 1 kıza artistlik yapacak diyede sitelerde oda kiralar şimdi durumu sizler artık çözün yorumuda size bırakıyorum bu konuda hatta bir arkadaşım vardı oda aklıma gelmişken yazayım. Popiler bir kaç site adresi satın aldı sitenin sahibide arkadaşıma demişki yaa ben sanalı bırakıyorum diyor ve site açıyor userlerinide toparlıyor arkadaşın verdiği paracıklarda hava oldu gitti yaa hani siz dürüstünüz ?

                                         KİMSE KENDİNİ BÜYÜK GÖRMESİN SİTE SİZİN DEĞİL USERİNDİR

                  işte en önemli gerçeklikte bu sitenize o kadar user talepte bulunmasa siz odaları kime satacaksınız ? Bazılarıda geliyor diyor falanca site sahibine o kadar para verdim görev aldım abi birisi benim için onun sitesi var dedi diye parasını ödediğim görevimi kitledi giremiyorum siteye diyenler var. Bakın arkadaşlar bende size şunu diyim eğer size bir hizmet karşılığında ücret ödemek sureti ile hizmet veriyorlar sonrada hizmetin karşılığını alamıyorsanız dolandırılmışsınız demektir bu tür siteleri şikayet edebilirsiniz göndermiş olduğunuz dekont ile beraber savcılığa suç duyurusunda bulunmanız halinde hızlı bir şekilde yasal süreç başlıyacaktır. Herkes haddini bilmesi gerekmekte öyle bu işler lay lay lom değil artık herşeyin kuralları ve kanunları var bu yüzden site kurallarını öğrenin ve buna göre hareket edin yoksa sizde sitenin büyüklüğüne yada eski olmasına aldanarak dolandırılmayın.

    Yazar : CLoSe
    08 Ocak Pazar 03:55
    44 Görüntüleme


    Gönder


    POPÜLER YORUMLAR